Sada 3 vodováh STABILA 80 ASM PRO SET s taškou

Kód:TA19716

Tri magnetické vodováhy v atraktívnom sete: STABILA PRO SET 80 ASM v štandardných dĺžkach 120 cm, 60 cm a 30 cm sa postarajú o to, aby ste boli dokonale vybavení pre svoje projekty. Vďaka osvedčenej kvalite STABILA sú tieto vodováhy spoľahlivým nástrojom na stavbách. Technológia inštalácie libely zaručuje dlhodobú presnosť a dlhú životnosť. Obzvlášť silné magnety zo vzácnych zemín zaisťujú, že vodováhy bezpečne priľnú ku kovovým predmetom. Pevné puzdro chráni vaše náradie počas prepravy. STABILA – vždy skvelá voľba pre skutočných profesionálov. Všestranná súprava s extra silnými magnetmi – kvalitné vodováhy vyrobené v Nemecku

Typ:
  • Štandardná , Magnetická
211,60 € s DPH
Nie je na sklade
Doprava zadarmo
OutOfStock

Popis

Vlastnosti:

  • Dodáva sa v troch bežných dĺžkach – 120 cm, 60 cm a 30 cm
  • Tenký, ľahko uchopiteľný hliníkový profil so zosilňenými rebrami
  • Extra silný systém magnetov pre priľnavosť ku kovovým predmetom – necháva voľné ruky pri zarovnávaní a nastavovaní stĺpikov a podpier
  • Vysokokvalitné libely STABILA pre optimálnu čitateľnosť – vysoko priehľadné, odolné akrylové sklo s precízne brúsenými vnútornými obrysmi a fluorescenčnou tekutinou
  • Inštalačná technika STABILA (LOCKED VIALS) zaisťuje dlhodobú presnosť – presnosť merania je ± 0,5 mm/mv v normálnej polohe a ± 0,75 mm/mv v opačnej polohe
  • Vodováhy 120 cm a 60 cm s dvoma vertikálnymi libelami pre rýchle odčítanie v akejkoľvek polohe
  • Dve meracie plochy – presné meranie vo všetkých polohách
  • Pevne sedí počas značenia vďaka integrovaným zarážkam
  • Plastové koncovky chránia profil pred nárazom
  • Jednoduché čistenie vďaka elektrostatickej práškovej povrchovej úprave
  • Odolné, uzamykateľné puzdro na vodováhu

Použitie:

  • Perfektná sada pre rôzne meracie úlohy v sektore kovových a suchých stavieb, napr. stavby, kovovýroby, príp. dielne, atď.
Kliknutím na „Prijať všetko“ súhlasíte s tým, že môžeme o vás zhromažďovať informácie na rôzne účely vrátane: Funkcionality, Štatistiky a Marketingu