Chemická kotva MKT VMU plus

Kód:PMT106

Dvojzložková chemická injektážna kotviaca zmes pre vlepovanie závitových prvkov a betonárskej výstuže do mnohých druhov podkladových materiálov.

Podklad:
  • Tehla plná , Tehla dierovaná , Pórobetón , Betón s trhlinami , Betón bez trhlín
od 14,38 €
/KS
Skladom
Dodanie do 48 hodín
InStock

Popis

Podklad:

  • netrhlinový a trhlinový betón C20/25 – C50/60
  • plné a dierované pálené tehly a bloky
  • vápenno - pieskové tehly
  • plynosilikátové murovacie materiály (pórobetóny)
  • prírodný kameň

Vlastnosti:

  • dovolené (bezpečné) zaťaženie 0,3 kN – 202,0 kN
  • spoľahlivé kotvenie v suchých, vlhkých aj zavodnených dierach
  • vysoké únosnosti bez vnesenia napätia do podkladu (beznapäťové kotvenie)
  • malé osové a okrajové vzdialenosti kotiev
  • odolnosť voči seizmickému namáhaniu
  • odolnosť voči požiaru (30 - 120 minút)
  • viacnásobné použitie kartuše, vymieňa sa iba zmiešavacia dýza
  • pre rozoberateľné spoje sa zmes kombinuje s oceľovými puzdrami MKT IG s vnútorným závitom 
  • v dierovaných murovacích materiáloch sa používajú perforované puzdrá s dnom
  • kotviace práce je možné vykonávať pri teplotách od -10°C do + 40°C
  • teplotná odolnosť kotiev je od -40°C do + 120°C
  • zmes je na vinylesterovej báze, bez styrénu
  • pre navrhovanie je k dispozícií softvér

Použitie:

  • kotvenie oceľových a drevených konštrukcií, stĺpov, stojok, konzol, nosníkov, rámov, vzpier a zábradlí
  • kotvenie strojov, technologických, signalizačných a zabezpečovacích zariadení
  • kotvenie dopravného značenia, protihlukových stien a príslušenstva mostov
  • kotvenie potrubí, inštalatérskych a klimatizačných rozvodov, políc, roštov a žľabov
  • vlepovanie závitových svorníkov, závitových tyčí, púzdier s vnútorným závitom a betonárskej výstuže

Upozornenie:

  • K chemickej kotve MKT VMU plus s objemom 300 ml je pribalená iba 1 zmiešavacia dýza
Kliknutím na „Prijať všetko“ súhlasíte s tým, že môžeme o vás zhromažďovať informácie na rôzne účely vrátane: Funkcionality, Štatistiky a Marketingu