Okenná páska MULTI-TEC SMART B

Kód:PPA1106

MULTI-TEC SMART B sú variabilné tesniace okenné fólie s celoplošným lepidlom na jednej strane a lepiacim pásikom na druhej strane. UV stabilita až 9 mesiacov.

* Vlastnosti OKENNÁ PÁSKA MULTI-TEC SMART B 2SK 80mm:

  • variabilne tesniaca okenná fólia s 2 lepiacimi pásikmi na rám okna (lepiace pásiky sú na rovnakej strane rubu aj líca fólie), na lepenie fólie na ostenie môžete použiť lepidlo TFS/TFS new
od 1,30 €
Skladom
Dodanie do 48 hodín
InStock

Popis

Použitie:

  • okenné a fasádne konštrukcie
  • stavebné škáry
  • tesnenie pripájacej škáry okenného rámu a muriva

Vyhotovenie:

  • prevedenie s celoplošným deleným lepidlom na jednej strane a s 20 mm lepiacim pásikom na druhej

Vlastnosti: 

  • variabilný difúzny odpor fólie sa mení podľa vlhkosti a tlaku, čo zabezpečuje bezpečné parotesné alebo paropriepustné utesnenie škáry
  • omietateľné a natierateľné, flexibilné a pevné
  • UV stabilita 9 mesiacov
  • fólie sú vzduchotesné a vetrotesné
  • fólie sú odolné voči hnanému dažďu
  • so samolepiacim akrylovým pásikom na rýchlu montáž na ráme okna
  • s celoplošným vysokopevnostným lepidlom na celej zadnej strane, ktoré je, podľa šírky fólie, kryté krycou fóliou rozdelenou na dve alebo tri časti
  • relatívne nenáročné na stavebnú pripravenosť a nerovnosti podkladov skeletu budovy
  • * možnosť montáže výplňových konštrukcií aj v mínusových teplotách (od -5°C), tu je však dôležité aby bolo ostenie a rám výplne bez námrazy a suché, nutnosť vlastného testu pred aplikáciou
  • najvyššia adhézia sa prejaví v rozmedzí 24 až 48 hodín
  • čas pre získanie najvyššej adhézie sa pri teplotách pod 0°C predlžuje

* Vlastnosti OKENNÁ PÁSKA MULTI-TEC SMART B 2SK 80mm:

  • variabilne tesniaca okenná fólia s 2 lepiacimi pásikmi na rám okna (lepiace pásiky sú na rovnakej strane rubu aj líca fólie), na lepenie fólie na ostenie môžete použiť lepidlo TFS/TFS new

 

Kliknutím na „Prijať všetko“ súhlasíte s tým, že môžeme o vás zhromažďovať informácie na rôzne účely vrátane: Funkcionality, Štatistiky a Marketingu